Je možné systém INSIO přizpůsobit specifickým požadavkům?
Jak rychle můžeme software INSIO implementovat do naší firmy?
Máme se na schůzku nějak připravit?
Jaký je další postup?
Co budeme probírat na online shůzce?
Je možné systém INSIO přizpůsobit specifickým požadavkům?
Jak rychle můžeme software INSIO implementovat do naší firmy?
Máme se na schůzku nějak připravit?
Jaký je další postup?
Co budeme probírat na online shůzce?
Je možné systém INSIO přizpůsobit specifickým požadavkům?
Jak rychle můžeme software INSIO implementovat do naší firmy?
Máme se na schůzku nějak připravit?
„Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“
Roman Marsa
Project Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.“
Petr Choděra
Facility Manager
XXXLutz s.r.o.
„INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
"Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“
Marek Unčovský
Zakladatel
RN Solutions a.s.
„Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“
Květoslav Vilímek
Finanční manažer
COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD
„Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.“
Blanka Kašáková
Výkonná asistentka
KSB - PUMPY + ARMATURY
„Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“
Dušan Jedinák
Provozní ředitel
KART s.r.o.
„Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“
Stanislav Stejskal
Finanční ředitel
ALTRON a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“
Lucie Urbanová
Vedoucí personálního oddělení
YOUPLUS životní pojišťovna
„Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“
Roman Marsa
Project Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.“
Petr Choděra
Facility Manager
XXXLutz s.r.o.
„INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
"Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“
Marek Unčovský
Zakladatel
RN Solutions a.s.
„Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“
Květoslav Vilímek
Finanční manažer
COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD
„Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.“
Blanka Kašáková
Výkonná asistentka
KSB - PUMPY + ARMATURY
„Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“
Dušan Jedinák
Provozní ředitel
KART s.r.o.
„Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“
Stanislav Stejskal
Finanční ředitel
ALTRON a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“
Lucie Urbanová
Vedoucí personálního oddělení
YOUPLUS životní pojišťovna
„Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“
Roman Marsa
Project Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.“
Petr Choděra
Facility Manager
XXXLutz s.r.o.
„INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
"Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“
Marek Unčovský
Zakladatel
RN Solutions a.s.
„Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“
Květoslav Vilímek
Finanční manažer
COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD
„Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.“
Blanka Kašáková
Výkonná asistentka
KSB - PUMPY + ARMATURY
„Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“
Dušan Jedinák
Provozní ředitel
KART s.r.o.
„Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“
Stanislav Stejskal
Finanční ředitel
ALTRON a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“
Lucie Urbanová
Vedoucí personálního oddělení
YOUPLUS životní pojišťovna
„Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“
Roman Marsa
Project Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.“
Petr Choděra
Facility Manager
XXXLutz s.r.o.
„INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
"Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“
Marek Unčovský
Zakladatel
RN Solutions a.s.
„Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“
Květoslav Vilímek
Finanční manažer
COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD
„Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.“
Blanka Kašáková
Výkonná asistentka
KSB - PUMPY + ARMATURY
„Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“
Dušan Jedinák
Provozní ředitel
KART s.r.o.
„Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“
Stanislav Stejskal
Finanční ředitel
ALTRON a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“
Lucie Urbanová
Vedoucí personálního oddělení
YOUPLUS životní pojišťovna
„Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“
Roman Marsa
Project Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.“
Petr Choděra
Facility Manager
XXXLutz s.r.o.
„INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
"Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“
Marek Unčovský
Zakladatel
RN Solutions a.s.
„Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“
Květoslav Vilímek
Finanční manažer
COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD
„Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.“
Blanka Kašáková
Výkonná asistentka
KSB - PUMPY + ARMATURY
„Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“
Dušan Jedinák
Provozní ředitel
KART s.r.o.
„Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“
Stanislav Stejskal
Finanční ředitel
ALTRON a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“
Lucie Urbanová
Vedoucí personálního oddělení
YOUPLUS životní pojišťovna
„Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“
Roman Marsa
Project Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.“
Petr Choděra
Facility Manager
XXXLutz s.r.o.
„INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
"Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“
Marek Unčovský
Zakladatel
RN Solutions a.s.
„Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“
Květoslav Vilímek
Finanční manažer
COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD
„Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.“
Blanka Kašáková
Výkonná asistentka
KSB - PUMPY + ARMATURY
„Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“
Dušan Jedinák
Provozní ředitel
KART s.r.o.
„Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“
Stanislav Stejskal
Finanční ředitel
ALTRON a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“
Lucie Urbanová
Vedoucí personálního oddělení
YOUPLUS životní pojišťovna
„Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“
Roman Marsa
Project Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.“
Petr Choděra
Facility Manager
XXXLutz s.r.o.
„INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
"Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“
Marek Unčovský
Zakladatel
RN Solutions a.s.
„Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“
Květoslav Vilímek
Finanční manažer
COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD
„Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.“
Blanka Kašáková
Výkonná asistentka
KSB - PUMPY + ARMATURY
„Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“
Dušan Jedinák
Provozní ředitel
KART s.r.o.
„Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“
Stanislav Stejskal
Finanční ředitel
ALTRON a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“
Lucie Urbanová
Vedoucí personálního oddělení
YOUPLUS životní pojišťovna
„Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“
Roman Marsa
Project Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.“
Petr Choděra
Facility Manager
XXXLutz s.r.o.
„INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
"Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“
Marek Unčovský
Zakladatel
RN Solutions a.s.
„Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“
Květoslav Vilímek
Finanční manažer
COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD
„Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.“
Blanka Kašáková
Výkonná asistentka
KSB - PUMPY + ARMATURY
„Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“
Dušan Jedinák
Provozní ředitel
KART s.r.o.
„Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“
Stanislav Stejskal
Finanční ředitel
ALTRON a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“
Lucie Urbanová
Vedoucí personálního oddělení
YOUPLUS životní pojišťovna
„Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“
Roman Marsa
Project Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.“
Petr Choděra
Facility Manager
XXXLutz s.r.o.
„INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
"Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“
Marek Unčovský
Zakladatel
RN Solutions a.s.
„Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“
Květoslav Vilímek
Finanční manažer
COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD
„Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.“
Blanka Kašáková
Výkonná asistentka
KSB - PUMPY + ARMATURY
„Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“
Dušan Jedinák
Provozní ředitel
KART s.r.o.
„Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“
Stanislav Stejskal
Finanční ředitel
ALTRON a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“
Lucie Urbanová
Vedoucí personálního oddělení
YOUPLUS životní pojišťovna
„Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“
Roman Marsa
Project Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.“
Petr Choděra
Facility Manager
XXXLutz s.r.o.
„INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
"Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“
Marek Unčovský
Zakladatel
RN Solutions a.s.
„Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“
Květoslav Vilímek
Finanční manažer
COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD
„Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.“
Blanka Kašáková
Výkonná asistentka
KSB - PUMPY + ARMATURY
„Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“
Dušan Jedinák
Provozní ředitel
KART s.r.o.
„Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“
Stanislav Stejskal
Finanční ředitel
ALTRON a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“
Lucie Urbanová
Vedoucí personálního oddělení
YOUPLUS životní pojišťovna
„Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“
Roman Marsa
Project Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.“
Petr Choděra
Facility Manager
XXXLutz s.r.o.
„INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
"Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“
Marek Unčovský
Zakladatel
RN Solutions a.s.
„Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“
Květoslav Vilímek
Finanční manažer
COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD
„Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.“
Blanka Kašáková
Výkonná asistentka
KSB - PUMPY + ARMATURY
„Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“
Dušan Jedinák
Provozní ředitel
KART s.r.o.
„Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“
Stanislav Stejskal
Finanční ředitel
ALTRON a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“
Lucie Urbanová
Vedoucí personálního oddělení
YOUPLUS životní pojišťovna
„Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“
Roman Marsa
Project Manager
Porsche Česká republika s.r.o.
„INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.“
Petr Choděra
Facility Manager
XXXLutz s.r.o.
„INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
"Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."
David Jelen
Finanční ředitel
NeoVize
„Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“
Marek Unčovský
Zakladatel
RN Solutions a.s.
„Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“
Květoslav Vilímek
Finanční manažer
COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD
„Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.“
Blanka Kašáková
Výkonná asistentka
KSB - PUMPY + ARMATURY
„Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“
Dušan Jedinák
Provozní ředitel
KART s.r.o.
„Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“
Stanislav Stejskal
Finanční ředitel
ALTRON a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“
Tomáš Korpáš
Ředitel Facility Managementu
ENGIE Services a.s.
„Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“