ERP od INSIO

ERP od Insio

ERP od Insio

ERP od Insio

Správa budov a zařízení

Získejte úplnou kontrolu nad vašimi budovami a zařízeními. Mějte jistotu, že všechny revize a údržby budou prováděny včas a efektivně.

Správa budov a zařízení

Správa budov a zařízení

Získejte úplnou kontrolu nad vašimi budovami a zařízeními. Mějte jistotu, že všechny revize a údržby budou prováděny včas a efektivně.

Správa budov a zařízení

Správa budov a zařízení

Získejte úplnou kontrolu nad vašimi budovami a zařízeními. Mějte jistotu, že všechny revize a údržby budou prováděny včas a efektivně.

Správa budov a zařízení
Schvalování faktur

Schvalování faktur

Zautomatizujte a zefektivněte proces schvalování faktur s INSIO. Náš software minimalizuje ruční zpracování a poskytuje okamžitý přehled o fakturách odkudkoliv.

Schvalování faktur

Schvalování faktur

Zautomatizujte a zefektivněte proces schvalování faktur s INSIO. Náš software minimalizuje ruční zpracování a poskytuje okamžitý přehled o fakturách odkudkoliv.

Schvalování faktur

Schvalování faktur

Zautomatizujte a zefektivněte proces schvalování faktur s INSIO. Náš software minimalizuje ruční zpracování a poskytuje okamžitý přehled o fakturách odkudkoliv.

Cestovní příkazy (CP)

Zjednodušte správu cestovních příkazů s INSIO. Automatizovaný výpočet náhrad, jednoduché přidávání účtenek a zpráv ze služebních cest ušetří čas a sníží administrativní náročnost.

Cestovní příkazy (CP)

Cestovní příkazy (CP)

Zjednodušte správu cestovních příkazů s INSIO. Automatizovaný výpočet náhrad, jednoduché přidávání účtenek a zpráv ze služebních cest ušetří čas a sníží administrativní náročnost.

Cestovní příkazy (CP)

Cestovní příkazy (CP)

Zjednodušte správu cestovních příkazů s INSIO. Automatizovaný výpočet náhrad, jednoduché přidávání účtenek a zpráv ze služebních cest ušetří čas a sníží administrativní náročnost.

Cestovní příkazy (CP)
Správa objednávek a smluv

Správa objednávek a smluv

Zjednodušte a zautomatizujte správu vašich objednávek a smluv s INSIO. Náš software vám zajistí průhlednost a efektivitu všech procesů, od nákupních žádanek až po smluvní dokumentaci.

Správa objednávek a smluv

Správa objednávek a smluv

Zjednodušte a zautomatizujte správu vašich objednávek a smluv s INSIO. Náš software vám zajistí průhlednost a efektivitu všech procesů, od nákupních žádanek až po smluvní dokumentaci.

Správa objednávek a smluv

Správa objednávek a smluv

Zjednodušte a zautomatizujte správu vašich objednávek a smluv s INSIO. Náš software vám zajistí průhlednost a efektivitu všech procesů, od nákupních žádanek až po smluvní dokumentaci.

Personalistika a docházka (HR)

Maximalizujte efektivitu vašich zaměstnanců s komplexním řešením INSIO pro personalistiku a docházku. Naše platforma nabízí nástroje pro správu lidských zdrojů, které vaší firmě přinesou řád - od náboru, přes docházku, až po přípravu podkladů pro mzdy.

Personalistika a docházka (HR)

Personalistika a docházka (HR)

Maximalizujte efektivitu vašich zaměstnanců s komplexním řešením INSIO pro personalistiku a docházku. Naše platforma nabízí nástroje pro správu lidských zdrojů, které vaší firmě přinesou řád - od náboru, přes docházku, až po přípravu podkladů pro mzdy.

Personalistika a docházka (HR)

Personalistika a docházka (HR)

Maximalizujte efektivitu vašich zaměstnanců s komplexním řešením INSIO pro personalistiku a docházku. Naše platforma nabízí nástroje pro správu lidských zdrojů, které vaší firmě přinesou řád - od náboru, přes docházku, až po přípravu podkladů pro mzdy.

Personalistika a docházka (HR)
Helpdesk (Zákaznická podpora)

Helpdesk (Zákaznická podpora)

Poskytněte vašim zákazníkům prvotřídní zákaznickou podporu. S naší platformou získáte komplexní řešení pro správu požadavků, sledování výkonnosti a zlepšení spokojenosti zákazníků.

Helpdesk (Zákaznická podpora)

Helpdesk (Zákaznická podpora)

Poskytněte vašim zákazníkům prvotřídní zákaznickou podporu. S naší platformou získáte komplexní řešení pro správu požadavků, sledování výkonnosti a zlepšení spokojenosti zákazníků.

Helpdesk (Zákaznická podpora)

Helpdesk (Zákaznická podpora)

Poskytněte vašim zákazníkům prvotřídní zákaznickou podporu. S naší platformou získáte komplexní řešení pro správu požadavků, sledování výkonnosti a zlepšení spokojenosti zákazníků.

Řízení zakázek

Usnadněte si práci a zvyšte produktivitu vaší firmy. Mějte všechny zakázky a projekty pod kontrolou díky nástrojům pro plánování, sledování a realizaci zakázek.

Řízení zakázek

Řízení zakázek

Usnadněte si práci a zvyšte produktivitu vaší firmy. Mějte všechny zakázky a projekty pod kontrolou díky nástrojům pro plánování, sledování a realizaci zakázek.

Řízení zakázek

Řízení zakázek

Usnadněte si práci a zvyšte produktivitu vaší firmy. Mějte všechny zakázky a projekty pod kontrolou díky nástrojům pro plánování, sledování a realizaci zakázek.

Řízení zakázek
Servisní protokoly

Servisní protokoly

Zjednodušte terénní práce s naším nástrojem pro checklisty. Umožní definovat a vyplnit checklisty v terénu, včetně úkonů a naměřených hodnot, s možností připojení výkazů práce a materiálu. Checklisty lze podepsat zákazníkem a generovat v PDF pro snadné sdílení a fakturaci.

Servisní protokoly

Servisní protokoly

Zjednodušte terénní práce s naším nástrojem pro checklisty. Umožní definovat a vyplnit checklisty v terénu, včetně úkonů a naměřených hodnot, s možností připojení výkazů práce a materiálu. Checklisty lze podepsat zákazníkem a generovat v PDF pro snadné sdílení a fakturaci.

Servisní protokoly

Servisní protokoly

Zjednodušte terénní práce s naším nástrojem pro checklisty. Umožní definovat a vyplnit checklisty v terénu, včetně úkonů a naměřených hodnot, s možností připojení výkazů práce a materiálu. Checklisty lze podepsat zákazníkem a generovat v PDF pro snadné sdílení a fakturaci.

Pokračujte na naše další produkty

Časté dotazy

Jak nám váš software pomůže zlepšit produktivitu a ušetřit peníze?
Je možné systém INSIO přizpůsobit specifickým požadavkům?
Jak rychle můžeme software INSIO implementovat do naší firmy?
Jaké jsou bezpečnostní standardy vašeho softwaru?
  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna