Bezpapírová kancelář 2.0
Bezpapírová kancelář 2.0
Bezpapírová kancelář 2.0
Bezpapírová kancelář 2.0
![](https://framerusercontent.com/images/lthR7jSHDfEl7WEaoi5i01oo.jpeg?scale-down-to=512)
![](https://framerusercontent.com/images/5C1wgL51xJ8WBeCwkCQx4Hsdjw.jpeg)
RČ: CZ.01.1.02/0.0/0.0/20_321/0024842
Projekt je realizován v období 01. 03. 2021 – 31. 5. 2023.
Projekt Bezpapírová kancelář 2.0 realizuje společnost INSIO software s.r.o. ve spolupráci s naší společností AQE advisors, a.s., jako partnerem projektu.
Projekt má za cíl rozvinout stávající platformu INSIO software o nové funkcionality, které povedou ke zvýšení uživatelské přívětivosti při práci se softwarem, ke zvýšení efektivity práce uživatelů INSIO platformy umožněním automatizace procesů, integrací s aplikacemi 3. stran a podporou minimalizaci oběhu fyzických dokumentů.
Projekt řeší nedostatečné nástroje pro zavedení bezpapírové kanceláře, vytvoření podmínek pro fungování firem v režimu home office, různé úrovně technologických řešení, možnost On-line generování klientské instance, snížení nákladů na tisk a kancelářskou techniku, zabezpečení dat a také urychlení schvalovacích procesů v organizaci.
Hlavním výstupem projektu bude software (Bezpapírová kancelář 2.0), který bude poskytovat klíčové funkcionality systému nejen ve webové platformě, ale i v mobilní aplikaci tak, aby veškeré informace byly dostupné online, rychle v reálném čase a z jakéhokoli místa a zároveň byla usnadněna výměna informací mezi subjekty včetně usnadnění kontroly kvality odvedené práce.
Na daný projekt je poskytována finanční podpora z EU.
Bezpapírová
kancelář 2.0
![](https://framerusercontent.com/images/lthR7jSHDfEl7WEaoi5i01oo.jpeg?scale-down-to=512)
![](https://framerusercontent.com/images/5C1wgL51xJ8WBeCwkCQx4Hsdjw.jpeg)
RČ: CZ.01.1.02/0.0/0.0/20_321/0024842
Projekt je realizován v období 01. 03. 2021 – 31. 5. 2023.
Projekt Bezpapírová kancelář 2.0 realizuje společnost INSIO software s.r.o. ve spolupráci s naší společností AQE advisors, a.s., jako partnerem projektu.
Projekt má za cíl rozvinout stávající platformu INSIO software o nové funkcionality, které povedou ke zvýšení uživatelské přívětivosti při práci se softwarem, ke zvýšení efektivity práce uživatelů INSIO platformy umožněním automatizace procesů, integrací s aplikacemi 3. stran a podporou minimalizaci oběhu fyzických dokumentů.
Projekt řeší nedostatečné nástroje pro zavedení bezpapírové kanceláře, vytvoření podmínek pro fungování firem v režimu home office, různé úrovně technologických řešení, možnost On-line generování klientské instance, snížení nákladů na tisk a kancelářskou techniku, zabezpečení dat a také urychlení schvalovacích procesů v organizaci.
Hlavním výstupem projektu bude software (Bezpapírová kancelář 2.0), který bude poskytovat klíčové funkcionality systému nejen ve webové platformě, ale i v mobilní aplikaci tak, aby veškeré informace byly dostupné online, rychle v reálném čase a z jakéhokoli místa a zároveň byla usnadněna výměna informací mezi subjekty včetně usnadnění kontroly kvality odvedené práce.
Na daný projekt je poskytována finanční podpora z EU.
Bezpapírová kancelář 2.0
![](https://framerusercontent.com/images/lthR7jSHDfEl7WEaoi5i01oo.jpeg?scale-down-to=512)
![](https://framerusercontent.com/images/5C1wgL51xJ8WBeCwkCQx4Hsdjw.jpeg)
RČ: CZ.01.1.02/0.0/0.0/20_321/0024842
Projekt je realizován v období 01. 03. 2021 – 31. 5. 2023.
Projekt Bezpapírová kancelář 2.0 realizuje společnost INSIO software s.r.o. ve spolupráci s naší společností AQE advisors, a.s., jako partnerem projektu.
Projekt má za cíl rozvinout stávající platformu INSIO software o nové funkcionality, které povedou ke zvýšení uživatelské přívětivosti při práci se softwarem, ke zvýšení efektivity práce uživatelů INSIO platformy umožněním automatizace procesů, integrací s aplikacemi 3. stran a podporou minimalizaci oběhu fyzických dokumentů.
Projekt řeší nedostatečné nástroje pro zavedení bezpapírové kanceláře, vytvoření podmínek pro fungování firem v režimu home office, různé úrovně technologických řešení, možnost On-line generování klientské instance, snížení nákladů na tisk a kancelářskou techniku, zabezpečení dat a také urychlení schvalovacích procesů v organizaci.
Hlavním výstupem projektu bude software (Bezpapírová kancelář 2.0), který bude poskytovat klíčové funkcionality systému nejen ve webové platformě, ale i v mobilní aplikaci tak, aby veškeré informace byly dostupné online, rychle v reálném čase a z jakéhokoli místa a zároveň byla usnadněna výměna informací mezi subjekty včetně usnadnění kontroly kvality odvedené práce.
Na daný projekt je poskytována finanční podpora z EU.