Obchodník

Baví tě prodávat a nebojíš se nových výzev? Jsi aktivní, komunikativní a máš chuť se učit novým věcem? Pokud jsi i týmový hráč a umíš to dobře s počítačem, tak hledáme právě tebe! 💯

Praha

Full time

Freelance, Pracovní smlouva

Obchodník

Baví tě prodávat a nebojíš se nových výzev? Jsi aktivní, komunikativní a máš chuť se učit novým věcem? Pokud jsi i týmový hráč a umíš to dobře s počítačem, tak hledáme právě tebe! 💯

Praha

Full time

Freelance, Pracovní smlouva

Obchodník

Baví tě prodávat a nebojíš se nových výzev? Jsi aktivní, komunikativní a máš chuť se učit novým věcem? Pokud jsi i týmový hráč a umíš to dobře s počítačem, tak hledáme právě tebe! 💯

Praha

Full time

Freelance, Pracovní smlouva

Jsme INSIO Software, dynamická IT firma, která se neustále rozvíjí a rozšiřuje své obchodní aktivity. Jako našeho nového obchodníka tě čeká aktivní budování obchodních vztahů, jak doma, tak v zahraničí.

Co tě u nás čeká?

  • Získávání nových zákazníků a expanze do zahraničí.

  • Udržování a rozvíjení stávajících obchodních vztahů.

  • Mapování tržního potenciálu a analýza konkurence.

  • Vyjednávání obchodních podmínek a vedení databáze zákazníků.

  • Aktivní komunikace s týmem a reporting.

Co bys měl umět?

  • Zkušenosti s obchodem a schopnost navazovat dlouhodobé vztahy.

  • Plynulá znalost češtiny a angličtiny, němčina výhodou.

  • Být flexibilní pro výjezdy k zákazníkům (aktivní řidičský průkaz skupiny B).

  • Orientovat se v IT světě, základní znalost softwaru.

  • Pracovat s počítačem a programy jako je Word, Excel a Outlook.

Proč se ti u nás bude líbit?

  • Dle tvých schopností a zkušeností tě čeká výborné finanční ohodnocení v rozmezí 40 000 – 80 000 Kč / měsíc, plus prémie.

  • Přizpůsobíme ti typ spolupráce, nabízíme HPP i spolupráci na IČO.

  • Vybavíme tě kvalitními zařízením pro práci, protože víme, že kvalitní vybavení je základem dobře odvedené práce.

  • Čeká tě zajímavá a rozmanitá práce plná výzev v úspěšné IT firmě s obrovským potencionálem.

  • Máme moderní kanceláře na Praze 10 se skvělou dopravní dostupností, kde tě čeká klidné místo kanceláři s výhledem na Prahu.

  • Nabízíme příjemné pracovní prostředí, kde budeš mít prostor pro seberealizaci a profesní rozvoj.

  • Umožníme ti flexibilní pracovní dobu, a v případech i práci z domova.

  • Nemine tě skvělá týmová atmosféra, pravidelné týmové snídaně a občerstvení na pracovišti.

Jsme INSIO Software, dynamická IT firma, která se neustále rozvíjí a rozšiřuje své obchodní aktivity. Jako našeho nového obchodníka tě čeká aktivní budování obchodních vztahů, jak doma, tak v zahraničí.

Co tě u nás čeká?

  • Získávání nových zákazníků a expanze do zahraničí.

  • Udržování a rozvíjení stávajících obchodních vztahů.

  • Mapování tržního potenciálu a analýza konkurence.

  • Vyjednávání obchodních podmínek a vedení databáze zákazníků.

  • Aktivní komunikace s týmem a reporting.

Co bys měl umět?

  • Zkušenosti s obchodem a schopnost navazovat dlouhodobé vztahy.

  • Plynulá znalost češtiny a angličtiny, němčina výhodou.

  • Být flexibilní pro výjezdy k zákazníkům (aktivní řidičský průkaz skupiny B).

  • Orientovat se v IT světě, základní znalost softwaru.

  • Pracovat s počítačem a programy jako je Word, Excel a Outlook.

Proč se ti u nás bude líbit?

  • Dle tvých schopností a zkušeností tě čeká výborné finanční ohodnocení v rozmezí 40 000 – 80 000 Kč / měsíc, plus prémie.

  • Přizpůsobíme ti typ spolupráce, nabízíme HPP i spolupráci na IČO.

  • Vybavíme tě kvalitními zařízením pro práci, protože víme, že kvalitní vybavení je základem dobře odvedené práce.

  • Čeká tě zajímavá a rozmanitá práce plná výzev v úspěšné IT firmě s obrovským potencionálem.

  • Máme moderní kanceláře na Praze 10 se skvělou dopravní dostupností, kde tě čeká klidné místo kanceláři s výhledem na Prahu.

  • Nabízíme příjemné pracovní prostředí, kde budeš mít prostor pro seberealizaci a profesní rozvoj.

  • Umožníme ti flexibilní pracovní dobu, a v případech i práci z domova.

  • Nemine tě skvělá týmová atmosféra, pravidelné týmové snídaně a občerstvení na pracovišti.

Jsme INSIO Software, dynamická IT firma, která se neustále rozvíjí a rozšiřuje své obchodní aktivity. Jako našeho nového obchodníka tě čeká aktivní budování obchodních vztahů, jak doma, tak v zahraničí.

Co tě u nás čeká?

  • Získávání nových zákazníků a expanze do zahraničí.

  • Udržování a rozvíjení stávajících obchodních vztahů.

  • Mapování tržního potenciálu a analýza konkurence.

  • Vyjednávání obchodních podmínek a vedení databáze zákazníků.

  • Aktivní komunikace s týmem a reporting.

Co bys měl umět?

  • Zkušenosti s obchodem a schopnost navazovat dlouhodobé vztahy.

  • Plynulá znalost češtiny a angličtiny, němčina výhodou.

  • Být flexibilní pro výjezdy k zákazníkům (aktivní řidičský průkaz skupiny B).

  • Orientovat se v IT světě, základní znalost softwaru.

  • Pracovat s počítačem a programy jako je Word, Excel a Outlook.

Proč se ti u nás bude líbit?

  • Dle tvých schopností a zkušeností tě čeká výborné finanční ohodnocení v rozmezí 40 000 – 80 000 Kč / měsíc, plus prémie.

  • Přizpůsobíme ti typ spolupráce, nabízíme HPP i spolupráci na IČO.

  • Vybavíme tě kvalitními zařízením pro práci, protože víme, že kvalitní vybavení je základem dobře odvedené práce.

  • Čeká tě zajímavá a rozmanitá práce plná výzev v úspěšné IT firmě s obrovským potencionálem.

  • Máme moderní kanceláře na Praze 10 se skvělou dopravní dostupností, kde tě čeká klidné místo kanceláři s výhledem na Prahu.

  • Nabízíme příjemné pracovní prostředí, kde budeš mít prostor pro seberealizaci a profesní rozvoj.

  • Umožníme ti flexibilní pracovní dobu, a v případech i práci z domova.

  • Nemine tě skvělá týmová atmosféra, pravidelné týmové snídaně a občerstvení na pracovišti.

Myslíš, že je tohle práce právě pro tebe? Pošli nám svůj životopis a několik řádků, proč bychom měli vybrat právě tebe. Pokud si budeme rozumět, v týmu tě přivítáme co nejdříve to půjde. Budeme se těšit!

Myslíš, že je tohle práce právě pro tebe? Pošli nám svůj životopis a několik řádků, proč bychom měli vybrat právě tebe. Pokud si budeme rozumět, v týmu tě přivítáme co nejdříve to půjde. Budeme se těšit!

Myslíš, že je tohle práce právě pro tebe? Pošli nám svůj životopis a několik řádků, proč bychom měli vybrat právě tebe. Pokud si budeme rozumět, v týmu tě přivítáme co nejdříve to půjde. Budeme se těšit!

Další volné pozice

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna