Jak na vzdálenou spolupráci: Nástroje a tipy pro týmy

Jak na vzdálenou spolupráci: Nástroje a tipy pro týmy

Jak na vzdálenou spolupráci: Nástroje a tipy pro týmy

Jak na vzdálenou spolupráci?

Digitalizace

Jak na vzdálenou spolupráci: Nástroje a tipy pro týmy

Autor

Veronika Zemanová

21. června 2024

Práce z domova je nyní standardem mnoha firem. Jak ale zajistit, aby váš tým fungoval hladce, i když nejste v kanceláři? Tady je pár tipů, jak na to!

  1. Komunikace bez záseků

Udržujte si přehled o všech zprávách, hovorech a videokonferencích. Důležité je, aby každý věděl, co se děje, a měl možnost snadno kontaktovat ostatní členy týmu.


V INSIO: V systému si můžete naplánovat hovory a získat upozornění, komu se máte ozvat. Navíc můžete přidávat poznámky k úkolům, posílat zprávy a odesílat e-maily přímo ze systému.


  1. Projektový management bez chaosu

Mít přehled o úkolech a projektech je zásadní. Používejte systémy, které umožňují sledovat postup prací, přiřazovat úkoly a koordinovat činnosti týmu.


V INSIO: Systém poskytuje nástroje pro správu projektů. Můžete vytvořit harmonogram, přiřazovat úkoly jednotlivým členům týmu a sledovat jejich postup v reálném čase. Navíc můžete nastavit rozpočet, který se musí schválit, a nepustí vás přes stanovený limit.


  1. Sdílení dokumentů? Žádný problém

Mějte všechny dokumenty na jednom místě, kde k nim bude mít váš tým snadný přístup. Sdílejte soubory, aby všichni měli aktuální informace.


V INSIO: Řešení pro správu a sdílení dokumentů umožňuje přidávat poznámky a zaznamenávat potřebné úpravy.


  1. Integrace systémů

Mít všechny potřebné nástroje integrované do jednoho systému vám usnadní koordinaci a zvýší produktivitu.


V INSIO: Systém integruje různé nástroje a funkce do jednoho přívětivého systému. Může se také propojit s účetními systémy třetích stran, jako jsou Pohoda, SAP, Helios a další.


  1. Analytika a reporting

Sledování pokroku a vyhodnocování výkonu týmu je nezbytné. Analytické nástroje vám pomohou identifikovat oblasti ke zlepšení.


V INSIO: V aplikaci můžete mít pokročilou analytiku a reporting, které vám umožní lépe porozumět výkonu týmu a identifikovat oblasti pro zlepšení. Můžete snadno generovat pravidelné reporty a sdílet je s vedením.


Vzdálená spolupráce nemusí být komplikovaná. S využitím správných nástrojů a postupů může váš tým dosahovat skvělých výsledků i na dálku. INSIO nabízí řešení, která vám pomohou překonat výzvy spojené s prací na dálku a umožní vaší firmě fungovat odkudkoliv!

Jak na vzdálenou spolupráci?

Digitalizace

Jak na vzdálenou spolupráci: Nástroje a tipy pro týmy

Autor

Veronika Zemanová

21. června 2024

Práce z domova je nyní standardem mnoha firem. Jak ale zajistit, aby váš tým fungoval hladce, i když nejste v kanceláři? Tady je pár tipů, jak na to!

  1. Komunikace bez záseků

Udržujte si přehled o všech zprávách, hovorech a videokonferencích. Důležité je, aby každý věděl, co se děje, a měl možnost snadno kontaktovat ostatní členy týmu.


V INSIO: V systému si můžete naplánovat hovory a získat upozornění, komu se máte ozvat. Navíc můžete přidávat poznámky k úkolům, posílat zprávy a odesílat e-maily přímo ze systému.


  1. Projektový management bez chaosu

Mít přehled o úkolech a projektech je zásadní. Používejte systémy, které umožňují sledovat postup prací, přiřazovat úkoly a koordinovat činnosti týmu.


V INSIO: Systém poskytuje nástroje pro správu projektů. Můžete vytvořit harmonogram, přiřazovat úkoly jednotlivým členům týmu a sledovat jejich postup v reálném čase. Navíc můžete nastavit rozpočet, který se musí schválit, a nepustí vás přes stanovený limit.


  1. Sdílení dokumentů? Žádný problém

Mějte všechny dokumenty na jednom místě, kde k nim bude mít váš tým snadný přístup. Sdílejte soubory, aby všichni měli aktuální informace.


V INSIO: Řešení pro správu a sdílení dokumentů umožňuje přidávat poznámky a zaznamenávat potřebné úpravy.


  1. Integrace systémů

Mít všechny potřebné nástroje integrované do jednoho systému vám usnadní koordinaci a zvýší produktivitu.


V INSIO: Systém integruje různé nástroje a funkce do jednoho přívětivého systému. Může se také propojit s účetními systémy třetích stran, jako jsou Pohoda, SAP, Helios a další.


  1. Analytika a reporting

Sledování pokroku a vyhodnocování výkonu týmu je nezbytné. Analytické nástroje vám pomohou identifikovat oblasti ke zlepšení.


V INSIO: V aplikaci můžete mít pokročilou analytiku a reporting, které vám umožní lépe porozumět výkonu týmu a identifikovat oblasti pro zlepšení. Můžete snadno generovat pravidelné reporty a sdílet je s vedením.


Vzdálená spolupráce nemusí být komplikovaná. S využitím správných nástrojů a postupů může váš tým dosahovat skvělých výsledků i na dálku. INSIO nabízí řešení, která vám pomohou překonat výzvy spojené s prací na dálku a umožní vaší firmě fungovat odkudkoliv!

Jak na vzdálenou spolupráci?

Digitalizace

Jak na vzdálenou spolupráci: Nástroje a tipy pro týmy

Autor

Veronika Zemanová

21. června 2024

Práce z domova je nyní standardem mnoha firem. Jak ale zajistit, aby váš tým fungoval hladce, i když nejste v kanceláři? Tady je pár tipů, jak na to!

  1. Komunikace bez záseků

Udržujte si přehled o všech zprávách, hovorech a videokonferencích. Důležité je, aby každý věděl, co se děje, a měl možnost snadno kontaktovat ostatní členy týmu.


V INSIO: V systému si můžete naplánovat hovory a získat upozornění, komu se máte ozvat. Navíc můžete přidávat poznámky k úkolům, posílat zprávy a odesílat e-maily přímo ze systému.


  1. Projektový management bez chaosu

Mít přehled o úkolech a projektech je zásadní. Používejte systémy, které umožňují sledovat postup prací, přiřazovat úkoly a koordinovat činnosti týmu.


V INSIO: Systém poskytuje nástroje pro správu projektů. Můžete vytvořit harmonogram, přiřazovat úkoly jednotlivým členům týmu a sledovat jejich postup v reálném čase. Navíc můžete nastavit rozpočet, který se musí schválit, a nepustí vás přes stanovený limit.


  1. Sdílení dokumentů? Žádný problém

Mějte všechny dokumenty na jednom místě, kde k nim bude mít váš tým snadný přístup. Sdílejte soubory, aby všichni měli aktuální informace.


V INSIO: Řešení pro správu a sdílení dokumentů umožňuje přidávat poznámky a zaznamenávat potřebné úpravy.


  1. Integrace systémů

Mít všechny potřebné nástroje integrované do jednoho systému vám usnadní koordinaci a zvýší produktivitu.


V INSIO: Systém integruje různé nástroje a funkce do jednoho přívětivého systému. Může se také propojit s účetními systémy třetích stran, jako jsou Pohoda, SAP, Helios a další.


  1. Analytika a reporting

Sledování pokroku a vyhodnocování výkonu týmu je nezbytné. Analytické nástroje vám pomohou identifikovat oblasti ke zlepšení.


V INSIO: V aplikaci můžete mít pokročilou analytiku a reporting, které vám umožní lépe porozumět výkonu týmu a identifikovat oblasti pro zlepšení. Můžete snadno generovat pravidelné reporty a sdílet je s vedením.


Vzdálená spolupráce nemusí být komplikovaná. S využitím správných nástrojů a postupů může váš tým dosahovat skvělých výsledků i na dálku. INSIO nabízí řešení, která vám pomohou překonat výzvy spojené s prací na dálku a umožní vaší firmě fungovat odkudkoliv!

Další články

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna