Případová studie ALTRON, a.s.

Případová studie ALTRON, a.s.

Případová studie ALTRON, a.s.

Případová studie ALTRON, a.s.

Případovka

Případová studie ALTRON, a.s.

Autor

Veronika Zemanová

14. června 2024

Společnost Altron, přední poskytovatel datových center a technologické infrastruktury, se rozhodla pro sjednocení svých IT systémů pomocí INSIO.

O firmě Altron

Altron je na trhu více než 30 let a specializuje se na poskytování datových center a technologické infrastruktury pro kritické business aplikace. Firma má za sebou významné projekty pro klienty jako Seznam.cz, Komerční banka a mobilního operátora Oskara, který je nyní Vodafone. Působí v různých odvětvích včetně telekomunikací, energetiky, dopravy, logistiky, průmyslu, bankovnictví, pojišťovnictví, státní správy a bezpečnostních složek.


Důvody pro změnu

Před zavedením INSIO používal Altron mnoho různorodých systémů, což vedlo ke komplikacím a neefektivnímu přenosu dat. Potřeba centralizovaného řešení, které by sjednotilo veškeré interní procesy, byla proto zásadní. Jako ERP a účetní systém používala firma ALTRON software Microsoft Navision. Ten nahradili systémem INSIO, do kterého centralizovali veškeré klíčové procesy.


Klíčové přínosy
  • Uživatelé se již nemusí učit používat několik různých systémů.

  • Všechny procesy jsou vzájemně propojené, což zajišťuje hladký tok informací.

  • Systém zjednodušil administrativní úkony a snížil chybovost.

  • Oprávnění zaměstnanci mají okamžitý přístup k důležitým informacím a reportům.

  • Jednotná evidence zakázek a výběrových řízení.


Vyzpovídali jsme generálního ředitele Martina Součka



Co je pro Vás v Altronu posláním a zároveň denním chlebem?

"Na prvním místě je spokojený zákazník, dále jednoduchost, rychlost a efektivita na cestě k požadovanému výsledku, a v neposlední řadě inovace. Altron také přemýšlí, jakou planetu po sobě zanecháme pro své potomky. Navrhujeme šetrná řešení a dokazujeme, že ekonomická a ekologická řešení mohou jít ruku v ruce."


Co pro vás znamená slovo inovace?

"Inovace nás provází celou naší historii. Oblast IT je velice dynamická, firma musí reagovat na nové technologie předem. Nestačí jen držet krok, musíme inovace sami tvořit. Někdy však přináší rychlá rozhodnutí a změny, které nevedou k efektivnímu celku. Sjednocení a modernizace IT systémů bylo zpočátku nákladné a přednost dostávaly jiné projekty."

 

Jaké kroky musel Altron pro IT konsolidaci udělat?

"Prvním krokem byla revize a vizualizace interních procesů. Následovala analýza, příprava a nastavení vlastních procesů."


Jak konkrétně spolupráce s INSIO vypadala?

"Na začátku proběhla analýza a rozfázování projektu. Implementace modulů byla postupná, po malých skupinách. První byl interní helpdesk, objednávky a schvalování faktur. 


Následovala evidence pošty, partnerů a majetku, a poté personalistika v rozsahu evidence zaměstnanců. Navazovaly externí integrace, například NextCloud pro úložiště souborů a účetní systém Money S3. INSIO nám pomohlo odstranit bariéry spojené s externí správou účetnictví.


Implementace zákaznického helpdesku a řízení zakázek přinesly největší užitek. Dnes evidujeme výběrová řízení, nabídky a zakázky na jednom místě. Vidíme rozpočet na obchodní případ, generujeme faktury a zasíláme je zákazníkovi. Efektivita a přehled o celku i detailech zakázky jsou nedocenitelné. Na používání ERP INSIO jsme si přivykli velmi rychle.“


Shrnutí

Díky zavedení systému INSIO se Altronu podařilo sjednotit a modernizovat své interní procesy, což vedlo k výraznému zlepšení provozu firmy a vyšší spokojenosti zákazníků.

Případová studie ALTRON, a.s.

Případovka

Případová studie ALTRON, a.s.

Autor

Veronika Zemanová

14. června 2024

Společnost Altron, přední poskytovatel datových center a technologické infrastruktury, se rozhodla pro sjednocení svých IT systémů pomocí INSIO.

O firmě Altron

Altron je na trhu více než 30 let a specializuje se na poskytování datových center a technologické infrastruktury pro kritické business aplikace. Firma má za sebou významné projekty pro klienty jako Seznam.cz, Komerční banka a mobilního operátora Oskara, který je nyní Vodafone. Působí v různých odvětvích včetně telekomunikací, energetiky, dopravy, logistiky, průmyslu, bankovnictví, pojišťovnictví, státní správy a bezpečnostních složek.


Důvody pro změnu

Před zavedením INSIO používal Altron mnoho různorodých systémů, což vedlo ke komplikacím a neefektivnímu přenosu dat. Potřeba centralizovaného řešení, které by sjednotilo veškeré interní procesy, byla proto zásadní. Jako ERP a účetní systém používala firma ALTRON software Microsoft Navision. Ten nahradili systémem INSIO, do kterého centralizovali veškeré klíčové procesy.


Klíčové přínosy
  • Uživatelé se již nemusí učit používat několik různých systémů.

  • Všechny procesy jsou vzájemně propojené, což zajišťuje hladký tok informací.

  • Systém zjednodušil administrativní úkony a snížil chybovost.

  • Oprávnění zaměstnanci mají okamžitý přístup k důležitým informacím a reportům.

  • Jednotná evidence zakázek a výběrových řízení.


Vyzpovídali jsme generálního ředitele Martina Součka



Co je pro Vás v Altronu posláním a zároveň denním chlebem?

"Na prvním místě je spokojený zákazník, dále jednoduchost, rychlost a efektivita na cestě k požadovanému výsledku, a v neposlední řadě inovace. Altron také přemýšlí, jakou planetu po sobě zanecháme pro své potomky. Navrhujeme šetrná řešení a dokazujeme, že ekonomická a ekologická řešení mohou jít ruku v ruce."


Co pro vás znamená slovo inovace?

"Inovace nás provází celou naší historii. Oblast IT je velice dynamická, firma musí reagovat na nové technologie předem. Nestačí jen držet krok, musíme inovace sami tvořit. Někdy však přináší rychlá rozhodnutí a změny, které nevedou k efektivnímu celku. Sjednocení a modernizace IT systémů bylo zpočátku nákladné a přednost dostávaly jiné projekty."

 

Jaké kroky musel Altron pro IT konsolidaci udělat?

"Prvním krokem byla revize a vizualizace interních procesů. Následovala analýza, příprava a nastavení vlastních procesů."


Jak konkrétně spolupráce s INSIO vypadala?

"Na začátku proběhla analýza a rozfázování projektu. Implementace modulů byla postupná, po malých skupinách. První byl interní helpdesk, objednávky a schvalování faktur. 


Následovala evidence pošty, partnerů a majetku, a poté personalistika v rozsahu evidence zaměstnanců. Navazovaly externí integrace, například NextCloud pro úložiště souborů a účetní systém Money S3. INSIO nám pomohlo odstranit bariéry spojené s externí správou účetnictví.


Implementace zákaznického helpdesku a řízení zakázek přinesly největší užitek. Dnes evidujeme výběrová řízení, nabídky a zakázky na jednom místě. Vidíme rozpočet na obchodní případ, generujeme faktury a zasíláme je zákazníkovi. Efektivita a přehled o celku i detailech zakázky jsou nedocenitelné. Na používání ERP INSIO jsme si přivykli velmi rychle.“


Shrnutí

Díky zavedení systému INSIO se Altronu podařilo sjednotit a modernizovat své interní procesy, což vedlo k výraznému zlepšení provozu firmy a vyšší spokojenosti zákazníků.

Případová studie ALTRON, a.s.

Případovka

Případová studie ALTRON, a.s.

Autor

Veronika Zemanová

14. června 2024

Společnost Altron, přední poskytovatel datových center a technologické infrastruktury, se rozhodla pro sjednocení svých IT systémů pomocí INSIO.

O firmě Altron

Altron je na trhu více než 30 let a specializuje se na poskytování datových center a technologické infrastruktury pro kritické business aplikace. Firma má za sebou významné projekty pro klienty jako Seznam.cz, Komerční banka a mobilního operátora Oskara, který je nyní Vodafone. Působí v různých odvětvích včetně telekomunikací, energetiky, dopravy, logistiky, průmyslu, bankovnictví, pojišťovnictví, státní správy a bezpečnostních složek.


Důvody pro změnu

Před zavedením INSIO používal Altron mnoho různorodých systémů, což vedlo ke komplikacím a neefektivnímu přenosu dat. Potřeba centralizovaného řešení, které by sjednotilo veškeré interní procesy, byla proto zásadní. Jako ERP a účetní systém používala firma ALTRON software Microsoft Navision. Ten nahradili systémem INSIO, do kterého centralizovali veškeré klíčové procesy.


Klíčové přínosy
  • Uživatelé se již nemusí učit používat několik různých systémů.

  • Všechny procesy jsou vzájemně propojené, což zajišťuje hladký tok informací.

  • Systém zjednodušil administrativní úkony a snížil chybovost.

  • Oprávnění zaměstnanci mají okamžitý přístup k důležitým informacím a reportům.

  • Jednotná evidence zakázek a výběrových řízení.


Vyzpovídali jsme generálního ředitele Martina Součka



Co je pro Vás v Altronu posláním a zároveň denním chlebem?

"Na prvním místě je spokojený zákazník, dále jednoduchost, rychlost a efektivita na cestě k požadovanému výsledku, a v neposlední řadě inovace. Altron také přemýšlí, jakou planetu po sobě zanecháme pro své potomky. Navrhujeme šetrná řešení a dokazujeme, že ekonomická a ekologická řešení mohou jít ruku v ruce."


Co pro vás znamená slovo inovace?

"Inovace nás provází celou naší historii. Oblast IT je velice dynamická, firma musí reagovat na nové technologie předem. Nestačí jen držet krok, musíme inovace sami tvořit. Někdy však přináší rychlá rozhodnutí a změny, které nevedou k efektivnímu celku. Sjednocení a modernizace IT systémů bylo zpočátku nákladné a přednost dostávaly jiné projekty."

 

Jaké kroky musel Altron pro IT konsolidaci udělat?

"Prvním krokem byla revize a vizualizace interních procesů. Následovala analýza, příprava a nastavení vlastních procesů."


Jak konkrétně spolupráce s INSIO vypadala?

"Na začátku proběhla analýza a rozfázování projektu. Implementace modulů byla postupná, po malých skupinách. První byl interní helpdesk, objednávky a schvalování faktur. 


Následovala evidence pošty, partnerů a majetku, a poté personalistika v rozsahu evidence zaměstnanců. Navazovaly externí integrace, například NextCloud pro úložiště souborů a účetní systém Money S3. INSIO nám pomohlo odstranit bariéry spojené s externí správou účetnictví.


Implementace zákaznického helpdesku a řízení zakázek přinesly největší užitek. Dnes evidujeme výběrová řízení, nabídky a zakázky na jednom místě. Vidíme rozpočet na obchodní případ, generujeme faktury a zasíláme je zákazníkovi. Efektivita a přehled o celku i detailech zakázky jsou nedocenitelné. Na používání ERP INSIO jsme si přivykli velmi rychle.“


Shrnutí

Díky zavedení systému INSIO se Altronu podařilo sjednotit a modernizovat své interní procesy, což vedlo k výraznému zlepšení provozu firmy a vyšší spokojenosti zákazníků.

Další články

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna

  • „Díky INSIO jsme snížili čas na administrativu služebních cest, chybovost a náklady. Dosáhli jsme efektivní práce na sdílených dokumentech online.“

    Roman Marsa Porsche

    Roman Marsa

    Project Manager

    Porsche Česká republika s.r.o.

  • INSIO nám umožnilo přesné plánování a dohled nad revizemi a údržbou, což nám umožňuje pohodlnou správu našich prodejen.

    Petr Chodera XXXLutz

    Petr Choděra

    Facility Manager

    XXXLutz s.r.o.

  • „INSIO software nám hlídá veškeré termíny údržby, revizí i prací. Díky čemuž máme kompletní přehled o veškerém dění v našich budovách a zařízeních.“

    Tomáš Korpáš Engie

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • "Měli jsme vizi bezpapírové kanceláře. Díky INSIO máme digitální kancelář už od roku 2014."

    David Jelen

    David Jelen

    Finanční ředitel

    NeoVize

  • „Máme přehled nad celým nákupním procesem od objednávek, žádanek, schvalování faktur až po evidenci a přístup ke všem dokumentům. To vše díky INSIO.“

    Marek Unčovský

    Marek Unčovský

    Zakladatel

    RN Solutions a.s.

  • „Náš proces schvalování faktur skrze celou skupinu je nyní mnohem rychlejší. Máme lepší dohled nad procesy a náklady pod kontrolou na úrovni jednotlivých středisek.“

    Květoslav Vilímek

    Květoslav Vilímek

    Finanční manažer

    COMFORT FINANCE GROUP CFG LTD

  • Cestovní příkazy se výrazně zjednodušily a zpřehlednily. Díky snadné rychlému schvalování můžeme více času věnovat našim hlavním činnostem v oblasti čerpadel a armatur.

    Balnka Kašáková

    Blanka Kašáková

    Výkonná asistentka

    KSB - PUMPY + ARMATURY

  • „Modul Helpdesk nám dal kontrolu nad správou našich objektů. Zefektivnili jsme finanční a provozní procesy, což nám dovoluje soustředit se na poskytování kvalitních služeb našim klientům.“

    KART ČEZ

    Dušan Jedinák

    Provozní ředitel

    KART s.r.o.

  • „Zjednodušil se nám proces od záznamu servisních úkonů až po fakturaci. Díky checklistům a mobilnímu podepisování jsme zkrátili dobu zpracování.“

    Stanislav Stejskal

    Stanislav Stejskal

    Finanční ředitel

    ALTRON a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Helpdesk od INSIO nám do firmy vnesl řád. Nyní efektivně komunikujeme se zákazníky a jejich požadavky řešíme rychle a včasně.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Online schvalování objednávek a přehled o nákladech na jednotlivých objektech nám umožnil snížit celkové náklady našich klientů a optimalizovat dodávku našich služeb.“

    Tomáš Korpáš

    Tomáš Korpáš

    Ředitel Facility Managementu

    ENGIE Services a.s.

  • „Automatizace úkolů nám umožnila věnovat více času strategickým aktivitám a rozvoji zaměstnanců. Naše HR procesy jsou nyní jednodušší.“

    Lucie Urbanová

    Lucie Urbanová

    Vedoucí personálního oddělení

    YOUPLUS životní pojišťovna